كيفية الحصول علي حساب أدسنس أمريكي عادي بسهولة


طريقة الحصول علي حساب ادسنس امريكي وترقيته الي عادي حيث أصبح من الصعب الحصول علي حساب أدسنس مصري، ذلك بسبب القوانين الشديدة التي تفرضها شركة جوجل، لذلك إتجه البعض إلي الحسابات الأمريكية، ذلك لقبولها بسهولة جداً، اليوم سنقدم لكم أفضل طريقة لعمل حساب أدسنس أمريكي. 
أفضل طريقة لعمل حساب أدسنس أمريكي. 
1- أول شئ هو عمل ايميل جيميل GMAIL جديد
2- إنشاء مدونة بلوجر والطريقة سهلة جداً، هنعمل دورة لبلوجر قريباً جداً.
3- إنشاء دومين مجاني من موقعFREEDOME ، طبعاً الشروحات كتيرة علي جوجل للطريقة.

4- هتعمل حوالي 20 او 25 موضوع وده هيبقاة مناسب جداً، لو مش بتعرف تعمل مواضيع أجنبية ادخل علي ترجمة جوجل من هنا ثم ادخل علي أي موقع عربي وحط أي موضوع كوبي وبست في الترجمه وبعدين حطو بالإنجليزي في المدونة، هكذا في كل المواضيع الي هتعملها.
5- ادخل هنا وسجل الدخول بالإيميل الجديد الي عملته الي هو ايميل الجيميل الي قولت عليه في أول خطوة.
6- ركز في الخطوة دي شوية هو طبعاً هيطلب منك لينك الموقع تروح حاطط علي طول لينك موقعك بالنسبة للبلد هتختار الولايات المتحدة علشان الحساب يبقاة أمريكي لأنك لو اخترت مصر هيبقاة الحساب مصري، من الصعب انك تتقبل، بالنسبة للعنوان الأمريكي يتوفر العديد من المواقع الي بتعطيك عنوان أجنبي فقط ابحث في جوجل.
7- بعدها هيفتحلك حسابك، بعدها هيطلب منك تضيف الاعلانات ف هتعمل شفرة جديدة وتضفيها للمدونة الي عملتها، هتستني من يوم الي 10 أيام حتي يتم قبول حسابك.
8- انت ممكن تستغل المدة دي بعمل أكثر من حساب بعدين قدم بيهم من نفس المدونة الى عملتها أو اعمل واحدة جديدة واتبع نفس الطريقة، هيتقبلو كلهم بإذن الله.
ملحوظة هامة جداً/ هذا الشرح هو خلاصة الدورة القادمة لعمل حساب أدسنس أمريكي بإذن الله حيث سأشرح كل نقطة بالتفصيل.

أضف تعليق